Voorstelling 'Wijn' is aanstaande!

Op vrijdag 26 januari 2024 om 20u00 is de première van de nieuwe voorstelling 'Wijn' van Toneelvereniging Pauze in het Middelburgs Minitheater. Op een met wijn doordrenkte avond loopt alles net even anders dan verwacht. Gezellig? Nou nee. Dit stuk is geschreven door Philip Walkate en met regie van Rein Borcheld.

Wijn is een tragikomedie over mensen die gevangen zitten in het verleden. Over vriendschap, Lodewijk de 14e, sashimi en heel veel wijn. Een avond die met maar één verkeerd woord op barsten staat en waar er vooral niet gesproken mag worden over de zaken die er echt toe doen.

Deze voorstelling wordt ook nog op zaterdag 27 januari om 20u00 en zondag 28 januari om 14u30 gespeeld.

Reserveer kaarten (€ 10 per kaart) online, info@toneelverenigingpauze.nl of 06-23996340. Kaarten zijn vanaf een uur voor aanvang ook aan de kassa van het Minitheater verkrijgbaar. Er kan worden gepind!