Onze aankomende voorstelling 'Potpourri'

Toneelvereniging Pauze speelt de voorstelling 'Potpourri' in het Middelburgs Minitheater!

Speeldata:
Vrijdag 3 februari 20u00
Zaterdag 4 februari 20u00
Zondag 5 februari 14u30
Entree € 10

Reserveren:
Reserveer kaarten voor 'Potpourri' via website, mail of telefoon.
Email: info@toneelverenigingpauze.nl
Telefoon: 06-23996340
Kaarten zijn vanaf een uur voor aanvang ook aan de kassa van het Minitheater verkrijgbaar.
Er kan worden gepind!

Middelburgs Minitheater
Verwerijstraat 53
4331 TB Middelburg
Op vrijdag en zaterdag in de omgeving van het theater tot 20u00 betaald parkeren!

De voorstelling
Swipe jij jezelf ook graag overal doorheen? Komt dat even goed uit want de nieuwste voorstelling ‘Potpourri’ van Toneelvereniging Pauze is hiervoor meer dan geschikt. Deze voorstelling is afwisselender dan jouw algoritme aan kan. Want potpourri betekent op het podium inderdaad een mengelmoes en van alles wat.

Want er wordt beweerd dat liefde een fundament is, er wordt verzocht om dat ene ding minder te willen doen, te vernemen dat je geen Tarzan bent, dat je toch wel de leukste bent en om er dan maar vandoor te gaan met de ficus.

Dan is er echt geen tijd om je te vervelen.

Daarna gaat het kort, belanden we achter de schermen, wordt er gezocht naar de kern, is er iemand perfect, wil er iemand graag wat drinken en wordt het winters.

Even op adem komen is er niet bij want er is alweer een voicemail, wordt het enorm gezellig en komt het nog wel goed?

En nog héel véel meer. Dus laat je verrassen door deze opzet en verwacht veel spelplezier, herkenning en verwondering.

Regie:
Dominique Duijndam