Toneelvereniging Pauze speelt 'Hallo, ben ik al bruin?'

Bij Toneelvereniging Pauze gaat binnenkort de nieuwste productie 'Hallo, ben ik al bruin?' in premiere!
Vrijdag 20 januari 20.00 uur
Zaterdag 21 januari 20.00 uur
Zondag 22 januari 14.30 uur

De voorstellingen worden gespeeld in het Minitheater te Middelburg.
Bestel en reserveer kaarten voor “Hallo, ben ik al bruin?” via de mail of per telefoon.
E@mail: info@toneelverenigingpauze.nl
Telefoon: 06-31572257.
Deze kosten 10 euro per stuk.

En waar het stuk over gaat?:
Drie vriendinnen, die elkaar al een tijdje kennen van het klaverjassen, gaan samen op vakantie naar Spanje. Ze hebben alle drie totaal verschillende karakters.
Hennie is een punctuele directrice, Sanne is een avontuurlijke schoonmaakster en Meriam heeft eigenlijk helemaal geen zin om mee te gaan.
In Spanje worden zij gastvrij ontvangen door reisleidster Ineke en door hun buren Helma en Loes, die zussen zijn. Ze raken al snel bevriend en hebben het gezellig met elkaar. Toch kunnen de vrouwen hun Nederlandse leven niet helemaal achter zich laten.
Het is een vrolijk stuk waarin de dames in een aantal komische situaties terecht komen.
Dus laat u zich verrassen en meevoeren in de Spaanse sferen!