Sjaak's vrouwen

TONEELVERENIGING PAUZE SPEELT:

SJAAK’S VROUWEN (JAKE'S WOMEN) VAN NEIL SIMON

REGIE: DICK ZWITSER

Sjaak, een schrijver die zich liever met zijn fantasieën dan met de werkelijkheid bezig houdt, wordt geconfronteerd met een huwelijkscrisis. Zijn tweede vrouw verlaat hem op tijdelijke basis en Sjaak probeert de crisis te doorstaan door middel van dagdromen over de vrouwen in zijn leven uit het verleden, het heden en, wie weet, de toekomst. De bijzonder komische en soms ontroerende flashbacks in zijn fantasie worden af en toe onderbroken door de komst van vrouwen van vlees en bloed. De vrouwen in Sjaak’s leven zijn onder andere zijn overleden vrouw, die jaren geleden bij een auto-ongeluk omgekomen is, zijn dochter, die als twaalfjarige en als eenentwintigjarige door zijn hoofd spookt, zijn bazige zuster, zijn eigenzinnige psychiater, zijn huidige en zijn wellicht toekomstige vrouw. De rollen worden gespeelt door Henk Adriaansen, Els de Swart, Marika Burgmeyer, Irene Steendam, Corrie van den Bosse, Bo van Scheyen, Desiree van der Werf en Günes Grim. Neil Simon gunt ons weer een kijkje in de wereld van moderne relaties, geestig als altijd.

SPEELDATA: 5, 11 en 12 november, aanvang 20.00 uur
6 november, matinee, aanvang 15.00 uur