'Het Diner' komt eraan!

Toneelvereniging Pauze speelt in het weekend van vrijdag 18 januari om 20u00, zaterdag 19 januari om 20u00 en zondag 20 januari om 14u30 de voorstelling ‘Het Diner’ van Herman Koch in het Middelburgs Minitheater.

‘Het Diner’ is de toneelbewerking door Kees Prins naar het boek van Herman Koch. De regie hiervoor is verzorgd door Rein Borcheld.

Het is een zeer menselijk, herkenbaar stuk. Vol onuitgesproken verlangens, ingekakte relaties, oud zeer, schone schijn en pretentie. Vijf spelers gaan voor u de strijd aan tafel aan. Verwacht spektakel aan tafel waarbij het niet alleen maar zal gaan over de herkomst van de wijn. Want onder tafel leeft een geheim. Er is iets gebeurd, waarbij de vraag is hoe hier mee om te gaan maar vooral wat te doen?

De entree is € 10 per kaart. Deze kunnen worden gereserveerd via info@toneelverenigingpauze.nl of 06-31572257. Kaarten zijn vanaf een uur voor aanvang ook aan de kassa van het Minitheater verkrijgbaar.